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修道商学
広島修道大学商経学会 編
広島修道大学商経学会
2005/02/28

Status Information

This material is reference only.

Detail

Registration No. M00026857
Journal Code Zk0000310
Jpn. or Foreign
和雑誌
Title 修道商学
Volume - Years of Serial 2005/2
Volume - Vol. No. Vol.45 No.2 (91)
Frequency
14
Publisher 広島修道大学商経学会
Volume - Page 243p
ISSN 0387-5083
Volume - Location Code
26 二階集密書架
Contents Note 1 Mazda Motor Corporation's Strategy Robert B.Austenfeld,Jr.
Contents Note 2 戦時期,食品企業の満州進出について-満州ヤマサ醤油株式会社を例にして- 落合功
Contents Note 3 日本におけるインターネットビジネスの成長要因 武本雅彦
Contents Note 4 メイド・イン・ブランドの一考察-中国企業のブランド戦略を解析する 曽憲忠 近藤和明
Contents Note 5 A Two Region Model Applied to China national Accounts: Towards Vital Policies for Sustainable Growth 上領英之
Contents Note 6 ディミュリアスの国際航空輸送論(2) 木谷直俊
Contents Note 1 貴志幸之佑著『貿易金融・為替の史的展開』(ミネルヴァ書房,2004年3月) 川本明人