修道商学
広島修道大学商経学会
2005/02/28
|
Registration No. | M00026857 |
---|---|
Journal Code | Zk0000310 |
Jpn. or Foreign | 和雑誌 |
Title | 修道商学 |
Volume - Years of Serial | 2005/2 |
Volume - Vol. No. | Vol.45 No.2 (91) |
Frequency | 14 |
Publisher | 広島修道大学商経学会 |
Volume - Page | 243p |
ISSN | 0387-5083 |
Volume - Location Code | 26 二階集密書架 |
Contents Note 1 | Mazda Motor Corporation's Strategy Robert B.Austenfeld,Jr. |
---|---|
Contents Note 2 | 戦時期,食品企業の満州進出について-満州ヤマサ醤油株式会社を例にして- 落合功 |
Contents Note 3 | 日本におけるインターネットビジネスの成長要因 武本雅彦 |
Contents Note 4 | メイド・イン・ブランドの一考察-中国企業のブランド戦略を解析する 曽憲忠 近藤和明 |
Contents Note 5 | A Two Region Model Applied to China national Accounts: Towards Vital Policies for Sustainable Growth 上領英之 |
Contents Note 6 | ディミュリアスの国際航空輸送論(2) 木谷直俊 |
Contents Note 1 | 貴志幸之佑著『貿易金融・為替の史的展開』(ミネルヴァ書房,2004年3月) 川本明人 |
---|