資料詳細

概要

Journal of Consumer Psychology
The official journal of the Society for Consumer Psychology
Lwarence Erlbaum Associates
2005/07/01

利用状況

この資料は貸出できません

詳細

登録番号 M00013981
雑誌コード Z00000224
和洋区分
洋雑誌
雑誌名,シリーズ名 Journal of Consumer Psychology The official journal of the Society for Consumer Psychology
各号 - 年月次 2005/7
各号 - 巻号 Vol.15 No.3 (59)
発行頻度
季刊
出版者 Lwarence Erlbaum Associates
分類記号1
675.05
各号 - ページ 191-270p
ISSN1 1057-7408
各号 - 保管場所コード
26 二階集密書架
内容細目1 The Unconscious Consumer:Effects of Environment on Consumer Behavior Ap Dijksterhuis,Pamela K.Smith,Rick B.van Baaren,and Daniel H.J.Wigboldus
内容細目2 The Role of Conscious Awareness in Consumer Behavior Tanya L.Chartrand
内容細目3 In Defense of Consciousness:The Role of Conscious and Unconscious Inputs in Consumer Choice Itamar Simonson
内容細目4 Behavior Activation Is Not Enough Chris Janiszewski and Stijin M.J.van Osselaer
内容細目5 What Do We Do Unvonsciously? And How? Ap Dijiksterhuis and Pamela K.Smith
内容細目6 Post-It Note Persuasion:A Sticky Influence Randy Garner
内容細目1 The Effects of Sales Message and Suspicion of Ulterior Motives on Salesperson Evaluation Thomas E.De Carlo
内容細目2 Range Model of Judgments Elizabeth Cowley and John R. Rossiter
内容細目3 The Interactive Effects of Mood and Involvement on Brand Extension Evaluations Michael J. Barone