獨協大学外国語教育研究所紀要
獨協大学外国語教育研究所(AMANO外国語研究所)
2020/03/31
|
Jpn. or Foreign | 和雑誌 |
---|---|
Title | 獨協大学外国語教育研究所紀要 |
Publisher | 獨協大学外国語教育研究所(AMANO外国語研究所) |
Frequency | 15 |
Volume - Vol. No. | No.8 (8) |
Volume - Years of Serial | 2020/3 |
Volume - Pub. Date | 2020/03/31 |
Volume - Page | 158p |
Size | B5 |
ISSN | 2187-5995 |
Contents Note 1 | 「獨協大学外国語教育研究所紀要」第8号の刊行によせて 柿沼義孝 |
---|---|
Contents Note 2 | Task-Based Learning: A Research-Based Approach HUNT James Ross |
Contents Note 3 | モノローグ型タスクの発話データに基づく日本人大学生英語学習者のスピーキング能力の評価 三谷裕美 |
Contents Note 4 | Comparative Study on Willingness to Communicate among Four Different Countries: Japan, the Slovak Republic, the Czech Republic, and Spain NAKANISHI Takayuki SAJGALIKOVA Helena GENIS Marta MIKULAS Martin |
Contents Note 5 | Time Zones: A Class Management Tool for Required English Classes HAY William |
Contents Note 6 | Blended Learning im Deutschunterricht am Goethe-Institut Tokyo - ein Erfahrungsbericht KANEMATSU Nina |
Contents Note 1 | 高等学校英語教育における高大教員の連携 岡田圭子 |
---|---|
Contents Note 2 | English as a Dynamic Language: English Language Teaching Anglocentric Discourse SUZUKI Asami |
Contents Note 3 | 欧州言語共通参照枠(CEFR)と「特定の目的のための英語」(ESP)が共有する理念についての一考察 高橋良子 |
Contents Note 4 | Teaching Basic Financial Literacy Using the Monopoly Board Game in English as a Foreign Language Education VAN VEELEN Darren |
Contents Note 5 | Using Songs in Speaking Classes WEINBERG Joel |
Contents Note 6 | 2019年度外国語教育研究所活動報告 |
Contents Note 1 | 『獨協大学外国語教育研究所紀要』投稿規定 |
---|---|
Contents Note 2 | 編集後記 木村雪乃 |